W związku z awarią instalacji gazowej w na kuchni szkolnej i konieczności pilnego naprawienia-stołówka szkolna zostaje zamknięta. Obiady w dniach 20-24.05.2024 nie będą wydawane. Dni te zostaną odliczone od kwoty do zapłaty- powstała nadpłata zostanie wliczona na poczet kolejnego miesiąca.
AKTUALNOŚCI SZKOLNE
WYNIKI X MIĘDZYSZKOLNEGO KONKURSU PLASTYCZNO-JĘZYKOWEGO "PAINT A SONG"
Konkurs "Paint a song" nadal cieszy się zainteresowaniem wielu uczniów klas młodszych i jak co roku obfituje w mnóstwo pięknych, ciekawie i pomysłowo wykonanych prac. W tym roku ogromnym powodzeniem cieszyła się piosenka "The muffin man", co widać zresztą po wynikach tegorocznej edycji. A przedstawiają się one następujaco:
1. Prace przestrzenne:
I miejsce - Hanna Morawska (SP 113) "Hello, superpowers"
II miejsce - Barbara Pleśniar (SP 63) "I'm a little teapot"
III miejsce - Karolina Jandała (SP 113) "Five little monkeys"
2. Pozostałe prace:
I miejsce - Adela Walczak-Bülbül (SP 66) "The muffin man"
II miejsce - Natalia Korzeniowska (SP 66) "Jingle bells"
III miejsce - Zuzanna Nowak (SP 15) "The muffin man"
Jury wyróżniło również następujące prace:
- "The muffin man" Aleksandry Kucharzewskiej (SP 97)
- "I'm a little teapot" Anny Prażmo (SP 109)
Wszystkim uczestnikom konkursu dziękujemy za udział, zachęcamy do kolejnych edycji, a laureatom i wyróżnionym serdecznie gratulujemy i zapraszamy w dniu 22 maja o godz. 14.00, wraz z opiekunami, do naszej szkoły na uroczystość wręczenia nagród.
Projekt klas 6 -Turystyka w Europie
Uczniowie klas 6a i 6b przygotowali projekty grupowe na temat wybranych krajów Europy.
Uwzględnili w nich atrakcje turystyczne, walory przyrodnicze i ciekawostki na temat danego państwa, zachęcając tym samym do jego odwiedzenia.
Swoje prace przedstawili na forum kolegom i koleżankom z równoległej klasy.
J. Simla

Projekt mniejszości narodowe i etniczne mieszkające w Polsce.
Uczniowie klasy 7b na lekcji geografii prezentowali projekt o mniejszościach narodowych i etnicznych w Polsce. Celem projektu było rozwijanie postawy tolerancji dla odmiennych kultur i szacunek dla osób należących do grup mniejszościowych, etnicznych i narodowych, poznanie ich kultury, tradycji, religii, strojów, obrządków, języka, a nawet dań. Uczniowie wykonali plakaty, skoroszyty, prezentacje multimedialne, które oceniono gromkimi brawami.
Była to lekcja tolerancji, poszanowania innych kultur i uświadomienia uczniom czym jest tradycja i jak ważne jest jej pielegnowanie.